UPDATE betreffende COVID-19

Beste klant, 

Ook wij nemen de situatie betreffende COVID-19 zeer ernstig. 
Maar langs de andere kant zien wij het ook als onze verplichting om de goede werking en het veilig gebruik van blusmiddelen te blijven garanderen.
Daarom hebben wij een aantal bijkomende maatregelen voorzien om alles veilig en conform de adviezen van de Nationale Veiligheidsraad te laten verlopen.

Zo voorzien wij :
  • 1 technieker komt ter plaatse, indien er meerdere nodig zijn komen zij elk apart in eigen wagen 
  • wij gebruiken 1 paar (wegwerp-)handschoenen per klant
  • ontsmettende handgel wordt gebruikt tussen 2 afspraken in of zelfs tussendoor wanneer dit nodig is
  • mondmasker indien er andere personen aanwezig zijn in het gebouw en nabij contact niet vermeden kan worden
  • wij beschikken tevens over een face-shield voor een totale afscherming van het gezicht van de technieker ter plaatse wanneer dit gewenst en/of noodzakelijk is
Kortom wij doen er alles aan om het werk zo veilig mogelijk en zonder zorgen te laten verlopen.

Wat als de technieker COVID-19 heeft ?

Wij zijn een kleine familiale onderneming. Zaakvoerder - bediende -technieker. Bij het minste symptoom blijven we "in ons kot". Dagelijks nemen we zelfs zonder symptomen 2x onze temperatuur op en bij de minste afwijking worden alle afspraken geannuleerd. We doen er dus alles aan om ook onze mensen gezond te houden.

Is de keuring wel noodzakelijk ?

Keuring van brandblussers is essentieel om de goede werking ervan te garanderen. Dit is ook wettelijk verplicht om deze minstens 1x per jaar te laten keuren en onderhouden. Wij hebben uiteraard begrip voor uitzonderlijke omstandigheden en dat het moeilijk is voor sommigen om de verplaatsing te maken. Behoort u tot de risico-groep stel dan bij voorkeur iemand anders aan om voor ons de deur te openen.

Wat met mijn vakantiewoning ?

Ervaring leert ons dat u best vooraf contact opneemt met de lokale politiezone en dit best via mail doet. In principe is het voor ons zelfs de ideale moment om vakantiewoningen te keuren aangezien er geen volk aanwezig is en de kans op besmetting dus veel kleiner tot bijna onbestaand is, echter merken wij dat bepaalde politiezones dit niet als een essentiële verplaatsing zien en dus verhinderen dat de eigenaar ons binnenlaat of dat er sleutels kunnen opgehaald worden bij een verhuurkantoor. Wij doen er uiteraard alles aan om dit toch veilig te kunnen uitvoeren zodoende dit niet meer moet gebeuren NA de lockdown in alle drukte die er dan zal zijn.

Moet ik een contract nemen?

Neen! Wij bieden wel contracten aan, maar is zeker geen verplichting. Of u nu een contract neemt bij ons of niet, maakt voor ons geen verschil. Wij houden uw gegevens en data van de keuring automatisch bij en contacteren u tijdig voor een volgende keuring, maar de keuze is steeds aan u !!

Hoe snel kunnen jullie komen?

Reken doorgaans ongeveer 1week. Dringende interventies kunnen binnen de 48u plaatsvinden. Vermeld dit dan zeker bij uw offerte-aanvraag!

Krijg ik een attest?

Ja, u krijgt na de keuring een attest van onderhoud + bijhorende inventaris van uw blusapparaten. Houd deze documenten goed bij, maar mocht je ze toch verliezen dan kunt u steeds eenvoudig en GRATIS een duplicaat aanvragen.

Face-shields by #BeSafeByBulik
Face-shields by Bulik